Πολλές φορές μάλιστα είναι τα πάντα! Και όταν πρόκειται για τη βαριά βιομηχανία της χώρας μας, τότε η πρώτη εντύπωση οφείλει να είναι εξαιρετική.

Σ΄αυτό το δύσκολο ρόλο καλούνται να ανταπεξέλθουν όλοι οι επαγγελματίες του τουρισμού και πρωτίστως οι οικοδεσπότες, αφού συνήθως είναι οι πρώτοι που έρχονται σ΄επαφή με τον επισκέπτη. Σ΄αυτό το σημείο, η πρώτη εμπειρία στον τόπο προορισμού οφείλει να είναι μοναδική και ανεξίτηλη, διαμορφώνοντας θετικά την ταξιδιωτική εμπειρία του επισκέπτη και να αποτυπώνεται τόσο έντονα στο μυαλό του ώστε να αποτελεί “word of mouth”.

Σε αυτή την προσπάθεια, η συμβολή ενός δώρου καλωσορίσματος θεωρείται αναπόσπαστος κρίκος στην αλυσίδα των προσφερόμενων αγαθών του καταλύματος. Σε κάποιο από τα ταξίδια σας σίγουρα θα έχετε ξαφνιαστεί ευχάριστα, όταν, ανοίγοντας την πόρτα του δωματίου σας, ένα δώρο σας καλωσορίζει ανεξάρτητα από το μέγεθος ή την αξία του.

Πέρα όμως από τη διαμόρφωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας του επισκέπτη, ένα όμορφο και προσεγμένο δώρο καλωσορίσματος μπορεί να δώσει καλύτερες κριτικές για τον οικοδεσπότη. Πολλές φορές δεν έχει  σημασία τόσο η αξία του δώρου, όσο η σκέψη. “It’s the thought that counts!” Είναι μία κίνηση που δηλώνει φροντίδα και δημιουργεί σχέσεις εμπιστοσύνης μεταξύ οικοδεσπότη και επισκέπτη.

Τι θα πρέπει να προσέξει ένας επαγγελματίας οικοδεσπότης όταν σχεδιάζει ένα δώρο καλωσορίσματος; Σίγουρα θα πρέπει να λάβει υπόψη του τις παραδόσεις του τόπου, την τοποθεσία του καταλύματος, την περίοδο κράτησης, το προφίλ των επισκεπτών (εθνικότητα, κουλτούρα, ηλικία), με απώτερο σκοπό τη δημιουργία ενός ξεχωριστού, προσωποποιημένου και εξατομικευμένου δώρου καλωσορίσματος. Ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο είναι η αξία του welcome gift, η οποία πρέπει να διαφοροποιείται αναλογικά του χρόνου διαμονής.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για την αξία του welcome gift, σας προσκαλούμε να παρακολουθήσετε το round table με θέμα “Design Out of the Box” Εάν όμως θέλετε, την επόμενη φορά να προσφέρετε στους επισκέπτες σας τη λεπτομέρεια που θα κάνει τη διαφορά στη διαμονή τους και να μιλούν για εσάς με τα καλύτερα σχόλια, σας περιμένουμε στο περίπτερο της Athenian Street Stories κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου, 10.00 – 16.00, Σάββατο 25 και Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2020.

Ελάτε να διαμορφώσουμε μαζί την επόμενη ταξιδιωτική εμπειρία των επισκεπτών σας!

2nd BnB Guest Conference 2020

Σάββατο 25 & Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2020

Divani Caravel Hotel

Γράφει η Νατάσσα Παγάνη Ι Αθήνα 23 Ιανουαρίου 2020
Ιδρυτής της Athenian Street Stories Ι Ερασιτέχνης φωτογράφος και μέλος της φωτογραφικής ομάδας Athenian Street Stories.

#AthenianStreetStories #EveryoneHasAStoryToTell #Athens #Greece